Corona maatregelen, vanaf 6 juni weer (aangepast) draaien!

Vanaf zaterdag 6 juni mogen de jongste speltakken, de Bevers, de Welpen en de Scouts, weer fysiek gaan draaien. De andere, oudere speltakken wachten nog even met het fysiek bij elkaar komen totdat de corona-regels nog iets minder streng zijn. Tegen de tijd dat de RSA, Pivo’s en Stam weer fysiek bij elkaar komen om te draaien worden de desbetreffende leden daarvan op de hoogte gesteld.

Aanpak:
We hebben het terrein in tweeën gesplitst zodat er twee speltakken tegelijkertijd kunnen draaien. We hebben een
“speelbos-kant” De ingang hiervan is het poortje bij de handbal, en we hebben een “kampvuurkuilkant”, waarbij
de normale ingang gebruikt kan worden.

Draaischema:
In onderstaand schema staan de draaidagen, draaitijden en de plaats waar de speltakken vanaf zaterdag 6 juni tot, hoogstwaarschijnlijk, de zomervakantie zullen draaien. Omdat er continu wijzigingen plaats vinden is het van groot belang dat jullie goed contact houden met de leiding van de speltakken zodat er tijdig aangegeven kan worden wanneer er bijvoorbeeld niet gedraaid kan worden door het weer of er andere wijzigingen zijn.

Speltak Datum Tijd Locatie
Bevers: Vanaf 6 juni elke zaterdag 9.00-10.30 speelbos
Welpen Chill: Vanaf 6 juni elke zaterdag 9.00-10.30 kampvuurkuil
Scouts Orion: Vanaf 6 juni elke zaterdag 11.30-13.00 kampvuurkuil: 6 juni, 20 juni, 4 juli
speelbos:13 juni, 27 juni
Welpen RTT: Vanaf 6 juni elke zaterdag 11.30-13.00

kampvuurkuil: 13 juni, 27 juni
speelbos: 6 juni, 20 juni, 4 juli

Scouts Pegasus: Vanaf 6 juni elke zaterdag 14.00-15.30 kampvuurkuil (BEHALVE: 27 juni dan: speelbos)
Scouts Phoenix 13 juni, 27 juni 14.00-15.30 13 juni: speelbos & 27 juni: kampvuurkuil
Welpen Bagheera Vanaf 6 juni elke zaterdag 16.30-18.00 kampvuurkuil
Welpen Baloe: Vanaf 6 juni elke zaterdag 16.30-18.00

speelbos

Aandachtpunten:

• We volgen de richtlijnen van het RIVM
  • Het gebouw en toiletten blijven in principe dicht (ga dus voor je komst nog even thuis naar het toilet).
  • Eten en drinken doen we niet tijdens het draaien.
  • Zoals het overal geldt, bij verkoudheidsklachten, griep of koorts in het gezin mogen kinderen niet komen.
  • Wanneer kinderen gebracht worden willen we vragen niet eerder dan 5 minuten van tevoren te komen, poorten gaan niet eerder open. Ouders vragen we direct weg te gaan. De kinderen worden door de leiding opgevangen binnen de poorten.
  • Ook bij scouting is het voor ouders niet toegestaan het terrein te betreden. Wanneer contact nodig is met de leiding vragen we te bellen of mailen.
  • Kinderen die via de poort bij de handbal binnen komen mogen hun fiets mee het terrein op nemen.
  • Mochten er vragen zijn dan kunnen ze bij de leiding van de eigen speltak gevraagd worden. Uiteraard kan er ook altijd contact opgenomen worden met het bestuur.

Wij hopen dat er weer met veel plezier gedraaid kan worden!

Ga terug naar het nieuws overzicht.