Raboclubkas 2018 | We doen weer mee!

Scouting Rijen doet dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Tilburg en omstreken. Vorig jaar organiseerde Rabobank Tilburg en omstreken de Clubkas Campagne voor het eerst. We deden mee en hebben maar liefst €1557,43 opgehaald! Dit jaar gaan we voor meer door de actie beter onder de aandacht te brengen bij onze leden. De opbrengst van de Clubkas Campagne gaat naar de ‘Droomverbouwing’, want na 30 jaar scoutingplezier op De Zwerfkei zijn we toe aan een opgeknapte, grotere, veiligere en sfeervollere thuisbasis!

Wat houdt de Clubkas Campagne in?

De Rabobank Tilburg en omstreken (Dongen, Rijen, Goirle en Tilburg) stelt €200.000,- beschikbaar voor de Clubkas Campagne. Tussen 2 en 14 oktober kun je als lid van deze Rabobank 5 stemmen uitbrengen op de clubs die jij een warm hart toedraagt. Per persoon mogen maximaal 2 stemmen op één club uitgebracht worden, dus je kunt met jouw stemmen meerdere clubs steunen. Leden van de Rabobank van 18 jaar of ouder ontvangen van de Rabobank vóór de stemperiode hiervoor allemaal een persoonlijke stemcode.

Lid zijn / lid worden.

Om je stemmen uit te kunnen brengen moet je lid zijn van de Rabobank Tilburg en omstreken. Je bent nog géén lid van de bank als je een rekening hebt. Je kunt wel gratis lid worden. Lid worden kan alleen als je een financiële dienst afneemt bij de Rabobank, zoals bijvoorbeeld een bankrekening. Het aanvragen van een lidmaatschap doe je eenvoudig via:

Klik op de oranje button ‘word lid van uw bank’ en vul vervolgens het online formulier in. Binnen enkele dagen ontvang je een schriftelijke bevestiging.

Ben op tijd!

Stemmen tijdens de Clubkas Campagne van 2018 kan alleen als je lid bent geworden vóór 1 september 2018. De aanvraag voor een lidmaatschap van de bank duurt 2-5 werkdagen. Wil je meer weten over het lidmaatschap en de voorwaarden? Kijk dan op de website van de bank, of informeer via +31 (0) 13 537 99 11.

Ga terug naar het nieuws overzicht.