Rowan-Sherpa's

Rowan-Sherpa's Bij deze speltak zitten de jongens en meisjes van 15 tot 18 jaar. De wereld van de explorers gaat veel verder dan het eigen groepgebouw; zij gaan met elkaar letterlijk de wereld ontdekken. De explorers bepalen zelf hoe hun activiteiten eruit zien.

De afdeling verzint zelf activiteiten, plannen deze en organiseren ze ook. Dat wil zeggen dat organiseren een specifieke vaardigheid is waarmee alle explorers te maken gaan krijgen.

Op het moment heeft Scouting Rijen één Rowan Sherpa groep. Dit is een gemengde groep die draait op vrijdag avond van 20:00 tot 22:30.

Wil  jij ook bij de Rowan-Sherpa's of heb je interesse om leiding te worden? Stuur dan een e-mail naar secretariaat@scoutingrijen.nl.

word lid word leiding youtube twitter