Pivo's

pivos De jongerentak waarin de jongens en meisjes van 18 tot 21 zitten heeft een eigen plek binnen Scouting waar de leden op een leuke en zinvolle manier actief kunnen zijn. Kernbegrippen van de Pivo's: actief zijn, samen doen, over hebben voor je omgeving en zelfstandig zijn. Het programma van de Pivo's sluit aan bij dat van de explorers, maar gaat wel verder.

Vanaf de Pivo's heeft de groep geen leiding meer. Wel hebben zij een stambegeleider die de groep waar nodig ondersteund.

Op het moment heeft Scouting Rijen één Pivo groep. Dit is een gemengde groep die draait om de week op vrijdag avond van 20:00 tot 23:30.

Wil  jij ook bij de Pivo's? Stuur dan een e-mail naar secretariaat@scoutingrijen.nl.

word lid word leiding youtube twitter