Ouderraad

Binnen Scouting Rijen worden de leden en hun ouders vertegenwoordigd door de ouderraad. Wanneer een ouder vragen of opmerkingen heeft of ergens mee zit kan de ouderraad uitkomst bieden. Het eerste aanspreekpunt voor ouders is de leiding van de speltak van hun kind, maar lukt dit op één of andere manier niet, dan kan dit ook via de ouderraad.

Doordat wij zelf geen leiding zijn en op de eerste plaats zelf ook ouder van een lid zijn, hebben wij soms een andere kijk op zaken. Deze kunnen we dan bespreken met de leiding en of bestuur. De ouderraad is ook een klankbord voor staf en leiding en heeft zitting en een stem in de groepsraad, het beslissend orgaan binnen Scouting Rijen.

Samenstelling

De ouderraad bestaat uit één ouder per jeugdspeltak. Op dit moment zijn dit:

Speltak

Ouders:

Bevers

Welpen RTT

Lieke Metsaars

Welpen Chill

Welpen Bagheera

Scouts Phoenix

Scouts Orion

Lieke Metsaars