Het reilen en zeilen binnen Scouting Rijen

Scouting Rijen bestaat dankzij een grote groep vrijwilligers. Deze groep beslist samen, in de vorm van de groepsraad, welke koers de vereniging moet varen. Het groepsbestuur heeft als taak dit tot uitvoer te brengen. Het groepsbestuur wordt dan ook gekozen door de groepsraad.

Het groepsbestuur

Het groepsbestuur bestaat uit een viertal specifieke functies en daarnaast (maximaal) 3 algemene leden. Op dit moment bestaat het groepsbestuur uit: Bob Horsthuis (voorzitter), Jacqueline de Hoon (secretaris), Mark Goosen (penningmeester), Loes Verhoeven - van Gog (groepsbegeleiders), André Ijdo (algemeen bestuurslid) en Jory Geerts(algemeen bestuurslid).

Secretariaat

Als secretaris geldt Jacqueline de Hoon als algemeen contactpersoon voor de vereniging en voor het groepsbestuur in het bijzonder.

Vacature

Ben jij op zoek naar 'gratis verrijking'? Dan zoeken wij jou, want wij zoeken bestuursleden voor verschillende functies! In de onderstaande vacatures lees je er meer over:

word lid word leiding youtube twitter